Advertisement

מופע סליחות - פנייה לשופט מלצר בטל מופע סליחות של ש ס בערב הבחירות בירושלים ישראל היום / 0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info.

מופע סליחות - פניי×" לשופט מלצר ×'טל מופע סליחות של ש ס ×'ער×' ×"×'חירות ×'ירושלים ישראל ×"יום / 0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info.. סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא לרגל ראש השנה יערך בהיכל התרבות מופע של בכירי הפייטנים בישראל, שישירו פיוטים מוכרים ואהובים בנוסח מרוקו, תימן, ספרד ואשכנז. מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים. 0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info.

יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה. מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים. עכשיו בערוץ הידברות, מופע סליחות ענק בהשתתפות דוד ד'אור ועמיר בניון. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. משה לוּק חון תחון מופע סליחות | [moshe louk chon tachon [slichot live.להזמנת אירועים ומופעים:

סיורי סליחות ספטמ×'ר 2020 ×'צפת עם מופע ×
סיורי סליחות ספטמ×'ר 2020 ×'צפת עם מופע ×"× ×™×'ון ×"×'לילי וירי×" אומנות וטעמים צפתי from cdnpad.eventbuzz.co.il
מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים. סיפורי סליחות, משמעות הסליחה ביהדות ומקורות המנהג העתיק. 0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info. חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. מופע מוזיקלי עם אמן אורח מהשורה הראשונה של המוזיקה הישראלית, שירים חדשים ועתיקים ופיוטי סליחות. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים.

הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28.

מופע הסליחות המיוחד של מעורב ירושלמי משלב בתוכו מגוון קצוות ועולמות מהקשת הדמוגרפית הישראלית הרחבה. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. שתיה קרה וחמה יוגשו במהלך הביקור. חבילות לינה במלון פרימה המלכים. חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא בחסות ובמעמד ראש העיר, ליאת שוחט, חבר מועצת העיר, יוסי סוויד מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: הסיור מסתיים במעמד הסליחות ברחבת הכותל. למרות שאני רחוק שנות דור מעולם הפיוטים, עשיתם לי את זה ו חיברתם אותי לתקופה, כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים.

כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! הכוכב האמיתי של האירוויזיון ירים את הלייב פארק עם סולדי, דוד ד'אור יקיים מופע סליחות ענק בהשתתפות אורחים, ובגן הפסגה ביפו יתקיים ערב מחווה מיוחד לערבי שירי משוררים בניהולו המוזיקלי של שלומי שבן. חבילות לינה במלון פרימה המלכים. סיפורי סליחות, משמעות הסליחה ביהדות ומקורות המנהג העתיק. חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא

מופע סליחות עם אנסמ×'ל יעל×
מופע סליחות עם אנסמ×'ל יעל×" ×"מועצ×" ×"מקומית קריית עקרון from www.kiryat-ekron.muni.il
שתיה קרה וחמה יוגשו במהלך הביקור. הסיור מסתיים במעמד הסליחות ברחבת הכותל. מופע סליחות ירושלמי מוזיקלי ומרגש לימי הסליחות: המופע ייערך בהיכל התרבות ביום שני הקרוב , 23.9. כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון.

אירועי סליחות בשכונות של ירושלים.

יום שני, א' אלול, 9.8.21, 20:30, היכל התרבות אור יהודה. יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. דוד ד'אור ,זמר נשמה מהייחודיים והמוערכים בארץ, במופע סליחות חגיגי שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים.במופע יוצר. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. לרגל ראש השנה יערך בהיכל התרבות מופע של בכירי הפייטנים בישראל, שישירו פיוטים מוכרים ואהובים בנוסח מרוקו, תימן, ספרד ואשכנז. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה' התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. במופע שלנו תוכלו לשמוע גם את פיוטי הסליחות הידועים ממסורות עדות המזרח, יחד. מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון. מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום.

0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info. התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. למרות שאני רחוק שנות דור מעולם הפיוטים, עשיתם לי את זה ו חיברתם אותי לתקופה,

סיורי סליחות ספטמ×'ר 2020 ×'צפת עם מופע ×
סיורי סליחות ספטמ×'ר 2020 ×'צפת עם מופע ×"× ×™×'ון ×"×'לילי וירי×" אומנות וטעמים צפתי from cdnpad.eventbuzz.co.il
התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים. דוד ד'אור ,זמר נשמה מהייחודיים והמוערכים בארץ, במופע סליחות חגיגי שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים.במופע יוצר. אירועי סליחות בשכונות של ירושלים. כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים. מופע הסליחות המיוחד של מעורב ירושלמי משלב בתוכו מגוון קצוות ועולמות מהקשת הדמוגרפית הישראלית הרחבה. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון.

נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה'

חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. דוד ד'אור ,זמר נשמה מהייחודיים והמוערכים בארץ, במופע סליחות חגיגי שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים.במופע יוצר. לרגל ראש השנה יערך בהיכל התרבות מופע של בכירי הפייטנים בישראל, שישירו פיוטים מוכרים ואהובים בנוסח מרוקו, תימן, ספרד ואשכנז. משה לוּק חון תחון מופע סליחות | [moshe louk chon tachon [slichot live.להזמנת אירועים ומופעים: ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. המופע ייערך בהיכל התרבות ביום שני הקרוב , 23.9. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים. במופע שלנו תוכלו לשמוע גם את פיוטי הסליחות הידועים ממסורות עדות המזרח, יחד. מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. יום שני, א' אלול, 9.8.21, 20:30, היכל התרבות אור יהודה.

מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים סליחות. נרד מן האוטובוס לתצפית מרגשת בסמוך לתחנת המידע של הר הזיתים, כאן נפתח את סיורנו ונתוודע למורשת הסליחות וחשיבותן.

Posting Komentar

0 Komentar